Kontynuując grafitowe opowieści spod wiaduktu żoliborskiego zapraszam na drugą część fotograficznej relacji. Z dawnej historii tego miejsca pozostały tylko dwie budy. Teraz czas na drugą. Bezpośrednia bliskość zabudowań dworca Warszawa Gdańska powoduje, że wiaduktowa galeria graffiti łączy się z galerią dworcową.
Miejsca na filarach wiaduktu jest jeszcze dużo, więc zapewne wkrótce zajdą tutaj zasadnicze zmiany.
[ zdjęcia wykonane 26 maja 2013 roku ]
Artur Miłobędzki
Blog about street art and graffiti. What is the difference between graffiti and street art? Both forms are very similar. Writers and artists do in public. Graffiti is a form of advertisement, but street art is a form of message. In other word graffiti is tags and street art is art? This is only my opinion ...
Komentarze
Get this Recent Comments Widget
Popular Posts
-
Ulica Łucka ocalała z Powstania Warszawskiego, a dzisiaj chyli się ku ruinie. Stare kamienicy znajdują się w opłakanym stanie. Wydaje się, ...
-
Kolejowe tereny bez graffiti? Nie ma takiego sposobu (terenu). Jest kolej, więc musi być graffiti. Poniżej kilka fot z okolic stacji Warszaw...
-
Na murowanych ścianach szeregowych garaży stojących przy ulicy Makowskiej, przy wyjeździe z ulicy Cukrowniczej, można podziwiać wielką galer...
-
Warszawa Ochota PKP przyciąga graficiarzy, o czym może przekonać się każdy, kto przybywa pociągami do Warszawy. Duża część z prac zgromadzon...
-
Grafficiarze w większości pragną pozostać anonimowi, ale to tylko pozór. Przecież nie pozostawiają swoich prac na tylnej ścianie śmietnika, ...
Filary zdecydowanie lepiej by wyglądały bez tych bazgrołów.
OdpowiedzUsuń