Jutro w Warszawie MIŁO CIĘ WIDZIEĆ - CVIII akcja GTWb

Na drogowym moście Gdańskim tuż nad Bulwarami Wiślanymi od strony Nowego Miasta wita nas błękitny neon MIŁO CIĘ WIDZIEĆ.

Historia neonu MIŁO CIĘ WIDZIEĆ jest bardzo krótka, bo rozbłysł w tym miejscu pod koniec czerwca 2014 roku w trakcie Wianków nad Wisłą. 

Projekt wygrał w konkursie zorganizowanym przez Muzeum Neonów, chociaż zwycięzca został wyłoniony w dosyć dziwnych okolicznościach. Glosowanie na neon odbywało się za pośrednictwem social media.

Pierwotnie wygrał neon Warszawskie Słoiki, ale pewien dociekliwy fejsbukowicz odkrył, że na Warszawskie Słoiki oddano około 2000 głosów z kilku IP z ... Azji niemal w tym samym czasie. Zwycięzce zdyskwalifikowano i Słoiki nie rozbłysły w przestrzeni miejskiej Warszawy. Jednych to cieszy. Innych martwi, a pozostałym jest to obojętne. 

Jeżeli będziecie jutro w Warszawie MIŁO CIĘ WIDZIEĆ zaświeci właśnie dla Was.

[ zdjęcie z 19 października 2016 roku ]

Artur Miłobędzki

Blog about street art and graffiti. What is the difference between graffiti and street art? Both forms are very similar. Writers and artists do in public. Graffiti is a form of advertisement, but street art is a form of message. In other word graffiti is tags and street art is art? This is only my opinion ...

3 komentarze:

  1. Nie pamiętam, że aferę fejsbukowicz zrobił, ale że była awantura... kiedyś braliśmy udział z Tomim w głosowaniu na plac zabaw. Kilka miejscowości dostało kilkadziesiąt tysięcy głosów w godzinę i... nic. Puścili. Na szczęście była druga tura i plac zabaw mamy, ale od tamtej pory bojkotuję tę firmę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, że neon "słoiki" nie wygrał. Na moście powinien być bardziej pozytywny, jednoznaczny przekaz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Cię Widzieć wita też Warszawskie Słoiki :) Swoją droga z punktu widzenia drogi mlecznej wszyscy jesteśmy ze wsi.

      Usuń